Určitě jste se již setkali se zkratkou PR. Public relations je významově nejbližší, tzv. vztahu s veřejností. Je součástí marketingové strategie, která zajišťuje vše potřebné pro úspěšné zavedení firmy do povědomí potenciálních spotřebitelů, klientů, nebo zákazníků.
A úspěšné zavedení firmy do povědomí veřejnosti se v podstatě rovná zisku firmy.
Víte o tom, že Vaše vyšší zisky dokáže ovlivnit i pr článek? Že takový text umí Vaši firmuzviditelnit dlouhodobě? Nejde o reklamu v denním tisku, nebo dokonce v televizi, za kterou musíte platit vysoké částky. Ta je určena pro krátkodobé zajištění sledovanosti Vašeho výrobku, či služby.
Kvalitní PR článek je základem pro oslovení cílové skupinu budoucích zákazníků, či klientů.
Na to myslete především. Zvláště tehdy, když Vaše firma stojí na startovní čáře podnikání.
Položme si několik otázek.
· Kde lidé nejvíce shánějí vysněný, nebo v danou chvíli potřebný produkt? Zadají dotaz ve vyhledávači.
· Co tedy firma očekává? Že lidem vyběhne na prvních pozicích právě jejich firma.
· A kdo to dokáže? Jedině pr článek, nebo placená reklama.
· Pro kterou variantu se rozhodne podnikatel? Odpověď je jasná, je to tak?
Spolehlivost PR článků neplatí samozřejmě jen pro firmy nově vznikající.
Ovšem je také velmi přínosné, když sílu a spolehlivost pr článků využijete v případě nezájmu o Vaši firmu mezi spotřebiteli. I upadání povědomosti firmy v zahlceném spotřebním trhu se dá tímto efektivním marketingovým nástrojem učinit přítrž.
· Jak by se Vám líbilo, kdybyste měli najednou spoustu práce s objednávkami, které se pohrnou po době stagnace?
· Jak by se Vám líbilo, kdyby se o Vaši firmu začal zajímat odběratel pro dlouhodobou spolupráci?
· Jak by se Vám líbilo opět prosperovat?
Vyzkoušejte revoluční typ pr článku, se kterým najdete své ztracené zisky. Se kterým se dostanete do popředí internetových vyhledávačů.